tisdag 17 januari 2012

Götelaborg!!

Tjejhelg hos Tirre i Göteborg!!

Oj, va trevligt!

Började med lite shopping 
(utan att något blev köpt... inte dåligt!!)

För att sen få gå på after work på Soho!!
After Work är underskattat!!!


 Sen åkte vi hem till Tirres fina lägenhet i Linné för lite tacos!!
Kvällens samtalsämne var:

Vem är jag? och Hur tror jag att andra uppfattar mig?

Väldigt roligt och givande samtal faktiskt=)
Haha...
(var nog roligare än vad det låter=))



Innan vi gick vidare var det dags att plocka fram sovgrejerna....
...lättare sagt än gjort om man säger så...

Filmen har jag döpt till: 
"Tre tjejer och en säng"
Alternativt 
"Blondiner in Action"

...jodå, dom löste det till slut...
...EFTER att jag coachat dom, UTAN att skruvat ner dörren eller tagit av benen på sängen...
Anledningen till att inte jag var med och hjälpte till från början var för att jag hade målat naglarna, så vi skulle kunna säga att vi var fyra blondiner och en säng!!

Har ni sett vilken fin kyrka Tirre har utsikt till!!!
Lite som den i skönheten och odjuret kom vi fram till!
Till slut kom även vi iväg....
....är det sällskapet som är tråkiga eller är det bara telefonerna som är så fantastiskt intressanta??!!=)

Incontro och pianobar var målet!!
Kanske inte det rätta stället att gå till en lördag om man är under 35....
...men pianobar är alltid en pianobar!!
Det gillar vi!!
Eftersom jag tillbringade en hel helg med kanske världens nyttigaste människor, 
så bestod frukosten av osötad smoothie och ägg!!
MUMS för en tjej som gillar att äta vitt bröd och dricka varm choklad typ=)

TACK för en väldigt trevlig helg tjejer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar