torsdag 12 januari 2012

Som jag saknat...

Att kunna sortera upp mina bilder på telefonen!

Tänkt att jag ska ta patent på idén ända tills det visar sig att det redan går!!

Ska därför förklara för er så att alla som vill kan få en lika glad överraskning som jag fick!!

 Gå in i kamerarullen
Tryck på rektangeln med pilen i, uppe till höger

markera en bild
tryck på lägg till i nederkanten

 och gör sen ett nytt album, om du inte redan gjort det då du kan lägga in i redan skapade album!!

Till slut ser det ut så här!!
BRA VA!!


Det enda dumma är att de bilder som du lagt i egna album, måste fortfarande vara kvar i kamerarulle-albumet! Raderar man det där ur, så försvinner det ur det sorterade albumet också!
DUMT!

Men man kan också göra ett album på datorn
och lägga in på telefonen
och då behöver man inte behålla fotona i kamerarullen!
Det är bra!

Jag har precis börjat en ny grej!
Gjort ett album med bilder från 2011
-tagit en bild från varje händelse som är värd att minnas (ungefär) och lagt i ett album
Kul va!!
Tänk när man har fem såna album och kan gå tillbaka och titta!!
(utan att behöva kolla igenom tusentals bilder!!)

Det tyckte jag var en bra idé!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar