söndag 22 januari 2012

Vet ni vad??

....jag vet inte vad jag ska blogga om....

En hel helg och det har liksom inte hänt nåt utöver det extra...

Jag har sett färdigt på Sons Of Anarchy säsong 1...

Alltså den är inte wow-bra, men ändå ett väldigt trevligt tidsfördriv...

 ...vi har äntligen packat ner alla julsaker som stått på vardagsrumsbordet i över en vecka!!

 Jag har hållt mig i kragen och verkligen jobbat på att inte äta kolhydrater!!

....men hur lätt är det när Oscar kommer hem från jobbet med nyheter hela tiden!!
(men jag höll mig...TROTS öppnad påse!!)

 Söndagens lunch; 
Jag är sjuuuukt trött på att äta sallad och proteiner....Hur gott ser det ut??
Jag vet.....det kan bli roligare om man jobbar lite för det....men just nu är jag trött påt!!
...men jag har liksom iaf blivit lite fastare i fettet!!=)
FRAMSTEG!

+ att jag gör faktiskt bara så mycket som jag själv vill och orkar....
Sushi ikväll känns som ett väldigt bra alternativ än så länge...
.....och just nu sitter jag och funderar vilken dag som ska bli min belöningsdag....
...dagen då jag ska köpa en påse med lösgodis....
.....eller kanske bara få äta lite potatis!!!...
hmmm...

...kollar ju alltid runt bland mina bloggar...
hittar då denna glass!!

LCHF-glass!

Det vore kanske nåt??

Jaha, vad har jag gjort mer...

försökt gjort rostade mandlar - blev brända och åkte i soptunnan...

 ...spelat yatzy om vem som ska diska...
-jag förlorade-

 kollat på film..

 ...kollat på film...

 ...och kollat på film!!

Ingen av filmerna var direkt jättebra... En blomma i afrikas öken finns även som bok - och den är jättebra, men filmen var sådär...

Zookeeper var en sån där dryg komedi....tidsfördrivfilm, men ingen succé vill jag lova!

och Sisters of War tyckte jag va lite dryg, handlade om samma sak hela tiden typ....

Ibland händer det liksom inget extraordinärt...

Visserligen hade jag förmodligen kunna skriva två inlägg om min julsaksnerpackning
 om jag hade varit på det humöret....
men vem orkar vara lustig hela tiden??!!=) 
Det hade nog iofs varit en spännande historia,
 för jag är ju inte tjejen med ett få antal tomtar direkt.... 
men det får bli nästa år...

1 kommentar:

  1. Istället för massa sallad så ät blomkål och broccoli till maten, det är jättegott. Gör blomkålen i ugnen, dela den i mindre bitar och lägg på lite smör, den blir mycket godare då än att koka den. Jag brukar även råsteka både blomkål och broccoli, det tar lite tid men blir jättegott.

    SvaraRadera