söndag 16 januari 2011

23.53

Nu ligger jag här i sängen och är vaken alldeles för sent idag igen...

Men tänkte att jag bara måste blogga lite.... Går ju hur lätt som helst nu när jag gör det rätt från mobilen.... Hur smidigt som helst!!!! (appen- wordpress)

Mitt namn är numera sunko sunkovich.... Hur lätt är det att känna sig fräsch när huden är så blek att man nästan är genomskinlig....

NEJ, jag slog tag i saken och köpte en brun utan sol.... Som jag bara var tvungen att testa just ikväll.... Så ligger nu här och vågar inte vrida på huvudet för risken att få vita kuddränder i fejjan... Så imorgon gott folk kommer jag antingen komma brunbränd och fräsch till jobbet eller ha ett ansikte med färgen liknande en apelsin.... Hoppas på det förstnämnda!!.... Fick också rycket och kom på att en utlandsresa nu i vår nog löser alla mina problem...(iaf problemet med hudfärgen)... Så imorgon blir det inte soffan på min rast utan snarare destination.se!!!! :)


(Luktar precis som solkrämen=huuur gott dom helst... Resultatet återkommer jag med:)...)

Var ju bara tvungen att köpa denna goda clean-lotionen på rean när jag ändå var in!!! (jo, Jess, jag har nog börjat på nån ny sorts samling:)) haha...


Förövrigt har kicks i knalleland 30% på hela KORRESsortimentet!!!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar