onsdag 5 januari 2011

Nytt år - Nya möjligheter!!!


Det är nämligen inte bara så att man känner sig lite småfet....
man ÄR småfet nu....
(oki, lika bra att förklara mig direkt...jag vet att jag inte är överviktig..bla bla bla....men NI har inte sett mig i spegeln i provrummet....det värsta jag varit med om...) därav denna fantastiska uppfinning!!

STEGRÄKNARN....

Kan bli en hit.....det vet man inte förrän man testat....och eftersom att jag har alldeles för mycket fritid så tänker jag bokföra detta på bloggen ( vet att förra testet med socker INTE blev nån succé....men testar man inte så lyckas man inte...=))....

MÅLET..... tjaa...vill väl egentligen inte sätta upp nåt mål, men om jag skulle gå 10000 om dan skulle jag bli glad=).....

Dagens steg 8969....inte så illa pinkat för att bara suttit stilla en hel dag typ...
jag är nöjd!!!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar