tisdag 25 januari 2011

H.A.L.S.F.L.U.S.S.

Doktorn sa inte riktigt det jag ville höra.....

Inte bara det att den snart pensionerade undersköterskan som tog mitt halsprov trodde att hon skulle vispa ihop en smet i min hals = kraftiga hulkningar
... så skulle hon DESSUTOM ta ett blodprov!!!! AAAAAJ!!!

Doktorn sa iaf att det va positiva besked....jag lyste upp som en sol tills jag insåg att de pratar tvärtomspråket på såna institutioner..... han sa nånting om att blodprovet som egentligen ska ligga på 10 mummelnånting låg nu istället på 120....alltså aningen förhöjd mummelinfektionnånting.... och halsodlingen var positiv = NEGATIVT!!!!

Raka vägen till Apoteket följt av den svettiga affären för dagens sjukproviant!!


Jo, nu får man faktiskt tycka synd om mig....

Det börjar redan krypa i min kropp....
hur många filmer kan man se på en dag egentligen....??
å framförallt...
hur många glassar får man egentligen äta på en dag??=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar