måndag 23 augusti 2010

5 månader......

Har ni sett den här filmen Heartbreak Hotel, där två kvinnor möts på konstiga ställen och sen blir vänner.....Iaf så berättar den ena att hennes man har dött, vilket inte är fallet, utan de har bara skiljt sig...

Men nu kan jag förstå.....förstå hur man kan säga att någon man känt så länge å älskat så mycket har dött... Från en dag till en annan och det blir aldrig likadant igen... det är så det känns... Det värsta av allt är att efter så många år och det känns knappt som man känner personen ifråga längre...

Och alla runt omkring som bara rycktes ifrån en... som man aldrig får träffa igen....människor som man verkligen tycker om och har så mycket minnen med....nyårsaftnar, falsterbo, gördalen, maspalomas, lanzarote, dalarna.........Jag saknar dom.......


Men efter 5 månader idag går det ändå ganska bra...oftast...Helt galet hur man fortfarande ändå kan känna sig så beroende.... Men den personen jag var tillsammans med finns inte längre... Han som var snäll, omtänksam och kärleksfull...

Ångrar jag att vi någonsin träffades?
Nej, det gör jag inte.....

...men jag ångrar att jag inte träffade någon direkt som ville vara med mig, bara mig....

2 kommentarer:

  1. Saknar dej också Linda ! mycket !!!

    "Morsan"

    SvaraRadera
  2. Åh, tack! Det värmer Gitt....Är så himla tomt nu, du anar inte...är så himla ledsen att det blivit så här...men det finns väl en mening med allt... antar jag.... Saknar er! Hoppas allt är bra! Kraam

    SvaraRadera