torsdag 26 augusti 2010

Tråååk...

Planen var att sova så länge som möjligt... Efter att jag vaknat till en sisådär 10 gånger och vägrat öppna ögonen (kunde inte heller för den delen) och försökt somna om... så till slut tänkte jag att nu har jag nog sovit så länge jag kan.....Tittar på klockan....07.38... åh...jag som skulle ha låååång sovmorgon!!

Lite bokläsande, BT-läsande, facebookhängande, zappat sönder TVn kom bror och hälsa på för att underhålla en stund.... Lika kul som jag hade verkar han också tycka det va och ligger nu och sover här i soffan!!

Jag har iaf ätit glassbåt!!
Åååh, va gott det är....=)



Uppdatering på sjukstadiet....Inget har hänt...Är fortfarande lika svullet om inte mer....ska snart gå till apoteket och fixa lite medicin!! (fick ju lite av den trevliga doktorn igår med, så behandlingen är i full gång!!=)...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar