onsdag 18 augusti 2010

Onsdagsfika...

Dagens händelse va en god fika på Viskan med fina Jenny å Rebecca!!...(är inte tillräckligt smart för att få bort understrecket eller vad det nu heter=)...)

Sjuk som jag själv tycker jag är tog jag en stor kopp med varm choklad....mums...inte varje dag man dricker det....med extra grädde....=) Bra uppladdning för nya favoritonsdagssysselsättningen = Ridningen...


Såg by the way när jag va på väg till Idas racerbil en gubbe som fiska i viskan....är inte så säker på att fiskarna (eller vad det nu va han fiskade där) är så hälsosamma att äta.... men fick iaf fiska upp min detektivkamera, fixa värsta zoomen och ta en bild.... en väldigt dålig sådan....men börjar iaf komma in i det äkta blogglivet igen=)=)

1 kommentar:

  1. det är många som fiskar i viskan från bryggan utanför vårt hus, men har aldrig sett någon få en. vill du ha ett bättre kort så ska jag höra av mig så fort någon dyker upp/ellinor

    SvaraRadera