torsdag 26 augusti 2010

Underhållning...jodå...

Efter att Emil åkt hem mötte jag upp Rebecca på hennes rast, för att inhandla lite sjukproviant! Detta blev resultatet:
En kvarts dejt är bättre än ingen dejt alls=)=)



Sen kom låsskillarna (två va dom idag=)...) och underhöll mig lite.... hade dock förvarnat om min lilla sjukdom och sa att det va på egen risk...men dom var glada när dom kom och jag hade solglasögon på mig=)

Nu har jag iaf inte ett hål i dörren längre.....men vet inte om jag blev så nöjd med karmen där dom va tvungna att flytta ner själva låsgrejen en bit....inte så snyggt kanske...men dom va nöjda, så antar att jag också borde va nöjd!!


Efter låsunderhållningen gick jag raka vägen till apoteket för att hämta ut min medicin.... som var restad..... så fick nån slags engångsgrejer som inte kommer räcka hela tiden vilket betyder att jag måste gå till doktorn en gång till....grr... menmen...bättre än inget....


Sen kom nästa lillebror och hälsade på.....Blev att hämta lunch från Spice n Rice....


och nu blir det SuperMarioBros.Wii-maraton=)=)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar