tisdag 24 augusti 2010

Det är inte sant!!!

Det här händer inte mig!!!

Skulle vara mitt allra snabbaste idag och städa mitt allra fortaste.... 3 timmar tog det att röja upp i lägenheten...å då menar jag bara röja...slängde in det mesta i sovrummet...där ibland väska med nycklar, pengar, ja allt! och smäller igen dörren för att det ska se fint ut!

Tirre ringer och vi ska gå och handla....Då går det inte att öppna sovrumsdörren....DEN HAR GÅTT I LÅS!!! I panik letar jag reda på alla nycklar jag äger....men ingen passar.... ringer till CA för att få hjälp, men de har stängt för dagen....SUCK.....får iaf tag på en snubbe som ska komma och hjälpa mig....

Dörr....Hel och fin och LÅST!

Sen kom hjälten i det hela.... borrade och svor och borrade och svor....gick inte riktigt som han hade tänkt.....(ja, jag vågade faktiskt smygfota han=)...haha..)

En halvtimme senare fick jag en lektion i hur spärrfunktionen fungerar på dörrar och ett trasigt lås i handen! (tycker faktiskt inte att det är mitt fel att de sätter in såna spärrdörrar i lägenheter utan att ge nycklar till hyresgästerna!!)

Men jag tackade så mycket jag kunde och log mitt finaste och har nu en sovrumsdörr UTAN lås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar