tisdag 17 augusti 2010

Botox?

I mitt första försök att flytta in här i lägenheten typ efter midsommar nån gång... handlade jag lite tomater till mitt nya sunda liv..... men boendet blev inte långvarigt och nån gång där in på semestern kom jag på att jag glömt att tömma kylskåpet.... nu efter semestern när jag gör ett nytt försök att flytta in och igår var och handlade lite mat och skulle packa in maten i kylskåpet hittade jag dessa....snart två månader gamla tomater....(jag vet att det är lite äckligt...) men det sjuka är att dom inte ens är rynkiga....snacka om bra hållbarhet... eller att dom inte är så nyttiga som vi tror...man kan ju undra hur mycket kemikalier dom innehåller....

ska försöka titta in i kylskåpet med lite jämnare mellanrum än två månaders mellanrum framöver=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar