onsdag 25 augusti 2010

Dödssjuk - Känsliga läsare varnas!

Sjuk, sjukare, sjukast!!!

En helt vanlig dag på jobbet..... helt plötsligt händer det....ÖGONINFLAMMATION....SUCK.... från frisk till dödssjuk på två timmar....vad hände där??....

Blev en sväng till akuten (som även kan vara den sämst planerade arbetsplatsen i världen...men det är en annan historia).... 1 & 1/2 timme och några ögondroppar senare sitter jag här i soffan!

För att bara få ett litet recept utskrivet, så sätter de ett sånt hära sjukhusband på varje patient..... väldigt nödvändigt kände jag!....men tänker ändå behålla mitt på tills jag blir frisk....som en symbol liksom.....


Har haft ögoninflammation flera gånger....men har nog aldrig sett ut sån här....Emil tyckte jag såg ut som Ringaren i Notre Dame, fast utan puckel på ryggen.....är nog ungefär så snygg som jag känner mig!



Även fast bilden ser för jäklig ut, så visar den ändå inte hälften av hur det ser ut....kan knappt öppna ögat... SUCK för det...

Men det allra tråkigaste kommer bli att inte få gå till jobbet imorrn.....vad ska jag hitta på en hel dag alldeles själv....är redan uttråkad..... uttråkad, uttråkad, uttråkad..... frågade doktorn om han trodde jag skulle bli frisk tills imorrn....han var lite tveksam, men fredag skulle kanske inte vara en omöjlighet...speciellt inte till fredag kväll=)=)

Tur att jag en gång fick ett WII så jag kan fördriva min dag imorrn.....SUPER MARIO BROS...here I come!!!

Ps.....lika bra nu att kanske be om ursäkt för eventuell smitta.....MEN det var inte jag som bar på det först!!! Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar