onsdag 4 augusti 2010

Ibland är livet bara halvkasst....

Allt är inte så genomtänkt som står här ska ni veta och då är risken att man skriver saker man ångrar eller saker som kan såra folk.... och såra nån är det sista jag vill göra...
...därför är det ibland kanske bättre att inte skriva nåt alls....That´s why....


MEN det finns dåliga dagar och det finns BRA dagar.... och trots att jag inte har tagit ett enda kort på semestern så ska jag ändå lägga upp MASSA bilder....har ju faktiskt en alldeles egen paparazzi=) ska bara hacka mig in i rätt dator....sen så=)

Trots allt har jag haft en fantastisk sommar, fantastiska kvällar, fantastiska resor, fantastiska Varberg, fantastiskt jobb, fantastisk familj, fantastiska vänner.....

Glöm inte uppskatta det ni har... man vet aldrig hur länge man får behålla det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar