tisdag 21 september 2010

Fängelse eller??

Tror ni att jag kan hamna i fängelse när jag stjäl bilder på internet som jag hittar på google och lägger upp på min blogg??

Har helt plötsligt blivit livrädd för att "låna" bilder från andra....... men blir ju så mycket roligare med lite bilder mitt bland all text.....

Måste helt enkelt börja fota massa oviktiga saker (precis som jag inte redan gör det) så jag har ett förråd att ta ifrån när jag kommer på viktiga inlägg som måste läggas in direkt.....

Iaf så är det därför jag inte lagt upp en enda bild på de senaste inläggen.....vill ju inte hamna i fängelse!!!

2 kommentarer:

  1. aaaah vaddå fängelse... kan man hamna i fängelse :(( ! Hjälp det vill inte jag heller göra! Kan man det på allvar?

    SvaraRadera
  2. äsch, inte vet jag.....men antar att man kan få dryga böter om inte annat.... tänkte att nån som har koll kan upplysa mig!!!=)

    SvaraRadera