tisdag 21 september 2010

Jag funderar...

....på att lägga av med facebook......

Det enda som är bra med facebook är att det stillar min nyfikna ådra om allt och alla.....

Men annars ger det liksom inte så mycket längre...... det är bara till för folk som vill hävda sig och uppdatera sin status om hur fantastiskt deras liv är.... (avundsjuk?...nej, jag tror inte det)...

+ att jag inte vill läsa om vad vissa personer gör eller vilka de blir kompisar med eller vad andra skriver till dem...trots att jag varje gång jag är ute på fb maniskt (frivilligt) går in på deras profil som en slags tvångsmässig handling.....

...men har inte hjärta eller lust att ta bort enskild person......

hmm.... ska ta mig en ordentlig funderare på detta.... men har nog bestämt mig......

Bra eller dåligt???

1 kommentar:

  1. Kunde inte sagt det bättre själv ;) Det om Fejjan alltså ! Fast jag tar bort folk helt hjärtlöst hehe ;)

    SvaraRadera