tisdag 21 september 2010

Borås expanderar!


Här ska jag hänga när de öppnar.... alltså inte på bussen utan på MediaMarkt=)

behöver köpa allt!!


Vill/måste/bör ha:

  • Digitalkamera

  • DVD

  • Strykjärn

  • Blender (har iofs en stavmixer, så behöver kanske inte en förresten)

  • Bärbar dator (vill ha en MAC juh....)

  • Kitchen Aid (finns kanske inte där iofs.....men vill ju ha!!)
  • etc......ja det slutar inte där..... bara mitt guldfiskminne som gör att jag inte kommer på mer för tillfället....


Ett hett tips... ge inte bort alla dubletter hemma...man vet aldrig när man behöver det som mest... inte så att jag levt utan strykjärn, kamera och DVD hela mitt liv direkt.........................

Simon DU ska med!!! Fredag??

7 kommentarer:

  1. kitchen aid finns nu på cervera för 5000, jag stod och dregglade över dem igår./ellinor

    SvaraRadera
  2. ja, jag har sett det....åhhh.....vill ha.....men vet inte riktigt om det är värt.....=)

    SvaraRadera
  3. aah, det låter nog bra =) / Simmeeee

    SvaraRadera
  4. samma här, LITE för mycket pengar när man bakar typ 2 ggr om året, MEN fina är de speciellt den krämfärgade.../ellinor

    SvaraRadera
  5. Skall Simon vara första bärare?

    SvaraRadera
  6. kan hända att Simme ALLTID är första bäraren=).... men lördag förmiddag passar mig bättre istället nu=)

    SvaraRadera
  7. krämfärgade KAN vara den finaste av dom alla!!!

    SvaraRadera