söndag 19 september 2010

Tröka....


....en idyll mitt ute i ingenstans....

Vi var här ute ibland när vi var små hos mina föräldrars vänner Göran och Monica... och nu var det dags för återträff i det mysiga torpet... Fem familjer var vi som träffades.....(men tyvärr alldeles för många bortfall denna gången)...

Mulltoa och duschrum....

Traditionsenliga Trökiaden - en femkamp spelades....

lite vin och spelet var igång....

inte riktigt mina grenar.....men kul ändå....Pilkastning...

frisbeegolf....

boule....

ringkastning....

vädret svek i sista grenen.....kast med liten tyngd=)

desto skönare att gå in......
Whiskey ska tydligen vara bra för hostan=).....som förövrigt inte har blivit nåt bättre än, trots dubbel kur antibiotika...=(

Kräftskiva såklart=)..... och sen var det gitarren som underhöll resten av kvällen....=)

Framåt småtimmarna var det dags för sängen...så här mysigt hade jag och emil det.... Toystory 3 och jag somnade efter 5 minuter....=)

Härlig söndagspromenad.....

med lite svampplockning....

Fantastiskt Härliga Tröka..... Hoppas att detta blir till en tradition varje år=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar