söndag 19 september 2010

Tidig fredag.....

Slutade alldeles för tidigt i fredags.......och pysseltarmen lockade..... så åkte hem till Viskafors och tvingade med mamma ut i skogen....trots spöregn.......för att plocka lite fint lingonris......

gjorde en krans av lite ståltråd....

och sen var det bara att börja pyssla=)

pyssel, pyssel, pyssel och två fina kransar senare!!! Tänk upphängd med lite fint spetsband på en vit vägg eller bara stående i ett fönster......


Efter pyssel blev det att åka in till en kaosig ishall för att sälja biljetter......KAOS med stora bokstäver va det minsann....första hemmamatchen för säsongen...... och sen åkte jag hem till Ellinor för en trevlig kväll i goa vänners lag=) och givetvis MASSOR med skaldjur!!!!!

Som tack för inbjudan fick hon en av kransarna!! För alla blir väl glada av en krans! Eller??=) Den fick iaf bo på en bänk framför en av Ellinors egengjorda tavlor så länge!! Fin tycker jag!!=)

3 kommentarer:

  1. Fint! Jag avundas din pyssliga sida , önskar att jag inte var totalt Opysslig av mig :(

    SvaraRadera
  2. haha....grejen är att jag är totalt opysslig jag med.... är bara en wannabe i pyssel=) haha...

    SvaraRadera
  3. not true linda, jag har sett dina magiska förmågor som kommer fram runt jule-tid :) kram tirre

    SvaraRadera