lördag 25 september 2010

MediaMarkt

Helt galet va det..... Ge er inte ut i Knalleland med bil en fredagseftermiddag när ett stort varuhus precis öppnat och har en massa bra erbjudanden!!

Men vi kom dit iaf! Jag och min vapendragare=)

Caroline af Ugglas på scen!! Grym tjej det där=)



Hittade massa saker jag ville ha..... hur coola är inte dessa kylskåpen? Det gräddvita hade varit en keeper om jag hade haft nån användning av det=)


Men blev inget kylskåp....istället blev det en MacBook.... lika bra, så jag slipper fundera på om jag skulle köpa en eller inte!!=) Lycklig!!!


och så blev det....
Strykjärn!! Kan ju va bra att ha ibland.....Linus, du kan nu få behålla det du fick av mig=)
Hårblås.....Mamma du kan nu få tillbaka din!!
och en vattenkokare.....vet inte om jag behöver den direkt....men kostar den 29kr, så har man inget val!!!

Shopping, shopping, shopping....och vi hade helst velat gå där längre=)

3 kommentarer:

  1. du ser ju ut att klarat av inhandlingen utmärkt utan mig:P ,sorry. Funkar den fint eller? jag köpte ett ps3 förresten =)

    SvaraRadera
  2. Är fortfarande VÄLDIGT arg och besviken.... har inte vågat öppna den än.....

    SvaraRadera
  3. hehe im so sorryy.. öppna den å kom ut hit ja vill se den :p

    SvaraRadera