tisdag 19 oktober 2010

Dagen...

Besöket på stadsparksbadet idag kändes extra jobbigt..... vågen verkar visa fel och jacuzzi höll inte rätt temperatur..... men trevligt sällskap iaf=)

När jag kommit hem ringer Ellinor och vill ha sällskap.....å jag gillar ju underhållning=)=)......diggar verkligen såna samtal!!!.....

Soffhäng....
(Kom fram till nåt helt fantastiskt.....att Cocillanan faktiskt kanske hjälper.... har nu vittne på att jag knappt hostade nån gång på flera timmar efter att shoten togs... dock är kanske förutsättningarna då att vara stillasittande och prata lågmält.....men det funkar.....kanske borde bli min nya livsstil!!=).....)

Och jag bjuder på typ det enda jag har i matväg..... men oj, va gott det var!!!!


Kvällspromenad med fönstershopping blev det......fantastiskt härligt väder!!!!

(jo, vissa av korten jag tar är fullständigt meningslösa......men vad vore bloggen utan bilder.....dessutom vet jag ju att VISSA endast tittar på bilderna och som seriös bloggare måste man ju tillfredsställa alla=)..haha...)

Sen blev det en sväng till City som sällskapsdam..... finns ganska mycket gott när man är lite sådär småsugen.... Köpte iaf den här superdupergoda marmeladen!! Speciellt god till ost å kex=)


Nu ska jag nog bannemej sova...hur trött som helst....har en viktig dag imorrn också.....förhoppningsvis en dag jag väntat på i snart ett halvår.......please!!!!

6 kommentarer:

  1. dagen G, kommer säkert att hända:) jag har i alla fall läst ALL text och lämnar nu en komentar. /ellinor

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du skall göra egen fikonmarmelad. Det är hur enkelt som helst och dessutom jättegott. Jag har receptet. Vill du ha det? Jag tar med mig det till Borås, kommer dit på torsdag. Hör av dig till mormor om du vill ha det.

    SvaraRadera
  3. Haha....bra Ellinor....kommentarer är precis vad jag vill ha!!! och hoppas verkligen på "under" imorgon....det vore väl fantastiskt...=)

    Clara: Ja, det kanske jag borde testa!! Lämna receptet hos mormor, så får jag hämta det någon dag!! Hur länge är ni i Borås??

    SvaraRadera
  4. Vi åker till Bitterna i morgon onsdag, kommer till mormor på torsdag och åker till Maria på fredag. Åker sedan hem igen på måndag eller tisdag. Vi skall göra en 3-rätters meny till mormor när vi kommer dig. Vill du vara med?

    SvaraRadera
  5. Du kan höra av dig på tfn 070 - 2543007 i morgon eller på torsdag förmiddag om du vill vara med på maten. Mormor vet inte vad det blir bara att vi kommer att göra mat på kvällen till oss.

    SvaraRadera
  6. Åhhh, det hade varit trevligt med lite middag....speciellt 3-rätters=)... men ska redan ut och äta på tisdag med några tjejer på La Copita....bokade bord igår....

    Men vi får ta en 3-rätters när vi kommer i december istället=)

    kram

    SvaraRadera