onsdag 20 oktober 2010

Mormor 75 år!=)

Hela släkten står och trycker utanför porten upp till mormors lägenhet.....eller ja, en del av den.....men vi va nog närmare 25 stycken iaf....

Överraskningsbesök står på schemat.....

Om hon blev överraskad?? Oja!

I den lilla tvåan hon har vällde folket in i hallen....

Skyllde på dig Anna-Clara när jag tog massa kort.....är ju tvungen att dokumentera så alla får va med.....Så Kjelle å Tolle skickar en alldeles egen hälsning till dig!

Mycket folk va det ja....

Bubbel.....

Fina mormor!!


Å massa, massa smörgåstårta stod på menyn.....


....men ingen smörgåstårta till mig......Hästarna kallade!!

4 kommentarer:

  1. Tack för korten Linda och det var ju roligt att Kjelle och Tolle skickade en alldeles egen hälsning till mig. Vi var hos mormor i torsdags.

    SvaraRadera
  2. ja, hälsningen var pricket över i:t=) blev det en trevlig trerätters??

    SvaraRadera
  3. Jaa. Har du sett att jag har läst in ett meddelande på din tfn?

    SvaraRadera
  4. ja, jag hörde det.....ska gå ut och läsa om det!!....

    SvaraRadera