tisdag 26 oktober 2010

Sponsrad=)

Jag har fått en alldeles egen sponsor (som obvious inte tycker att jag borde gå ner i vikt... feeder?....)....

En hel låda fylld med gott bröd i alla sorter, cupcakes och........lussebullar!!!!

kan berätta att min frys inte ekar längre!!!



sjukt goda muffins.....lika goda var de när vi åt dem till frukost 6.15 imorse som när vi fikade i eftermiddags.....MUMS!!!


för att inte tala om alla ostar jag fick.....tallegio, roquefort och cheddar....( oki, cheddarn va till dig kjelle)..... de ville dock inte va me på bild....

Gillar VERKLIGEN att ha sponsorer!!!

5 kommentarer:

  1. vad faen e de för sponsor som inte går ut me namn? vet juh inte hur jag ska få tag i dom sjukt goda blåbärsmuffinsen...

    Limpan

    SvaraRadera
  2. haha....det är jag som inte vågar gå ut med namn.....vill ju få behålla mina sponsorer för mig själv!! men blåbärsmuffins finns fullt av i min frys!! Välkommen!

    SvaraRadera
  3. på morgonen - jag å Jenni på jobbet..... på eftermiddagen - jag å Tirre.... lika god även i olika sällskap!!=)

    SvaraRadera
  4. var är osten/ kjälle

    SvaraRadera