lördag 23 oktober 2010

Till Elvira.....=)

Så här gör man för att lägga in "prenumeration" på andra bloggar.....
(Om du nu inte redan förstått det=))

Under "LÄSLISTA"
Klicka på "Bloggar som jag följer"
och välj sedan "Lägg till"

Skriv sen in bloggadressen som du vill följa..... och tryck på "nästa"

Sen kommer du till en ruta där du ska välja om du vill följa bloggen offentligt eller anonymt....alltså om du vill att den som har bloggen ska kunna se att du följer den eller inte.....
Jag brukar välja "anonymt"
och tryck sedan på "följa"


Nu kommer alla bloggar som du följer hamna i högerspalten i "Instrumentpanelen" under "Objekt" och så fort någon av de bloggar du följer gör ett inlägg kommer det inlägget att synas här, så då är det bara att klicka på det så kommer du direkt till deras blogg!!

Bra va!!=)

Å om du vill kommentera på dina egna inlägg, så gör du bara som vanligt, går in på din egen bloggsida, klickar på kommentarer och kommenterar!!

Lycka till....å fråga om du undrar nåt mer!
KRAM!

1 kommentar:

  1. Hur kommer jag in på allt det dära?? Och jag vet ju inte om d svarar mej nu så kan du skriva en kommentar till mig i min blogg?...

    Och tack så jätte mycket för att du vill hjälpa mig lite.....Saknar dig kram Elvira<33333

    SvaraRadera