måndag 18 oktober 2010

Igen å igen å igen......

Jag gillar faktiskt Gekås..... ibland iaf..... men den här gången åkte jag inte bara för min skull utan var vissa viktiga saker som skulle inhandlas på denna lilla tripp!!

Gekås är så stort.......Alldeles för stort... Borde verkligen dela upp hela affären i två..... finns ju inte en chans att man orkar gå igenom allt på en och samma gång...... men tur att det finns små fik lite här och där......energipaus!...

Shopping, shopping, shopping....å mitt i allt står Ola-Conny (?).....tydligen känd från serien.....inget favoritprogram för mig, men lite halvkändis är han nog allt...(=bildbevis).. vågade dock inte ta kort själv.....bra när man har modiga vänner=)

.....och lite keepers blev det allt på denna lilla tripp=)


Mina bästa kap:

Nu blir det storsatsning..... ett par ridskor......och obekväma ridstövlar hamnar i soptunnan!....nu är jag fullfjädrad inför veckans hobby....

....hittade en jättefin korg..... visste inte riktigt vad jag skulle ha den till....men hellre köpa än att ångra att man inte köpt.....eller hur Elin!! så nu får den agera vant, möss och halsdukskorg i hallen tillsvidare!!

....köpte också denna fina lykta.....(jo, har köpt en egen nu mamma=))....borde egentligen inte visa den här.... vill ju att folk ska tro att den kostar 179:- på hjärterum.......men, nej 25:- på gekås.....ett fynd.....bor numera på mitt handfat i badrummet!

.....kunde inte motstå..... julsaker......men blev iaf bara lite julklappspapper..... vet ju att det kommer att gå åt med tanke på min mani med julklappar.....9:- för 10 meter.....faktiskt också billigt...

....just det.....va ju bara tvungen att köpa en julmust också....har ju redan syndat med pepparkakorna....=)

.....ett inte så vanligt Lindaköp blev de här...... eh.....disktrasorna..... (brukar gilla att köpa grejer som man vet är bra.....typ märken=)).....men enligt faster ska dessa vara jättebra..... bara att lägga i vatten för att få normal storlek!....1kr styck är bra för en som har bacillskräck!

....har ju faktiskt inte visat min fina Skeppshultsstekpanna jag köpte förra gången..... fin va (kolla in handtaget=))?!!?

Köpte då också Bobbys (kändisfrisör) schampoo och balsam.....10 kr styck......jodå, tycker nog att de är helt OK....iaf för det priset=)


Så vad sägs, kap eller skit??
Spelar egentligen ingen roll för oavsett så gör de mig lycklig=) (för stunden iaf=))

4 kommentarer:

  1. kap tycker jag, eller bra skit kan man ju också kallad det :P Bra och få lite bilder på sakerna. Tyckte de där trasorna passar dig som handen i handsken :)

    SvaraRadera
  2. haha.....ja, disktrasorna kanske va det bästa=) längtar till söndag då jag får en alldeles egen husmor till lägenheten=)=)=)

    SvaraRadera
  3. hhah jag med då ska här fejjas och lagas mat, mysas och kollas på film äta lösgodis och buuusa=)

    SvaraRadera