söndag 17 oktober 2010

Omelett....

ska ju vara nyttigt.....men inte min stora favorit direkt..... men om den ser ut så här kanske jag kan ändra mig!!


Man skulle tydligen bara vispa ihop 5 ägg och 2 msk grädde och steka i ugnsfast stekpanna tills omeletten börjar bli fast. Sen lägga på sina ingredienser....här bl.a. getost, potatis, tomat och oliver.....ovanpå och steka lite till......Och sen ställa in omeletten i ugnen i ca 5 min på 190grader tills äggsmeten stannat...... Lätt va?? och kanske gott.....ser så ut iaf!! Får nog testas=)

1 kommentar:

  1. ÅÅ jag saknar dig med!! så mycket!!... du måste hjälpa mig lite för jag vet inte hur man svarar så jag skriver i din blogg:)...iaf undrar jag om man kan ha vänner i bloggen och hur ska jag kunna veta om du nu svarar mig?? kram Elvira!..<3

    SvaraRadera