lördag 9 oktober 2010

Lite shopping=)

En lördagsförmiddag är perfekt att spendera i lite affärer i Kinna för lite shopping!!=).....

Ett av inköpen blev den här koftan......fin tyckte jag iaf=)

Efter en stunds hård shopping var vi garanterat värda en fika!! Blev fika på Kinnas kanske enda fik....Skrädderiet....hur trevligt som helst å vilket väder då.... vindstilla och strålande sol..... i två timmar satt vi där och njöt och svettades i t-shirt...Sköööööönt!!!=)

Hade en liten vildvittra på besök.....=)


Nu blir det en lugn hemmakväll......ALLDELES SJÄLV.....hör och häpna!!.....en LÖRDAG!!.... det händer inte i mitt liv annars...... men med tanke på hosta som gör folk döva, halsont som gör att allt som går ner är endast i puréform (halsfluss?), medicin som gör en groggy, alkoholfri och bilfri.......såå känns det ändå som ett OK alternativ.....

TVtid.....
18.05 på Kanal 5 Step up 2...... sååååå bra!!!

och P.S. I love you på 4:an klockan 21...... så kan jag nog klara mig!!!
Förövrigt hur bra film som helst......SE DEN.... Så får nog dagens dos av tårar idag också!!=)


Ha en trevlig lördagskväll!!!=)

2 kommentarer:

  1. det jag gillar är att jag kunde umgås med dig en bra stund utan att ens behöva bekymra mig om att bli sjuk eller bli groggy av din morfin-andedräkt! hahaha gött..tirre

    SvaraRadera
  2. Superfin kofta!!! Me like!!

    SvaraRadera