tisdag 26 oktober 2010

Sluthymlat....

Nån gång måste man ta tag i sitt liv......jag börjar....och jag gör det idag.... det är dags att sätta ner foten!!

Har nu bestämt att jag varje dag ska bokföra mitt godis/fika(sötsak)/chips(äts inte så ofta dock)/andra onyttiga saker genom att här på bloggen anteckna vid sidan varje dag jag ätit något onyttigt (gäller ej bröd) eller när jag skippat det......

Why?
1. Kanske kan avstå måndagsgodiset som ligger kvar i skålen från helgens bravader (släng).
2. Behöver ju inte ta "efterrätt" (=morotskaka) när man är och fikar.....
3. Ett möjligt sätt att få mig att skämmas för mitt småätande..... (mer frukt åt folket)
4. Motivationshöjning....
5. Skulle ju gärna gå ner ett par kilon.....
6.
7.
...

Man vill ju liksom alltid verka bättre än man är.... eller hur!.....men jag lovar på heder och samvete att inte ljuga..... och kan även passa på att berätta att många kryss kommer det att bli!!!! (gillar ju fika/godis/sötsaker juh)

o = idag har jag varit sjukt duktig.....
x = oki, jag bara smakade lite.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar